Kun  muistin että, niinpä tietysti,< kun aloin ajatella mitä olen pistänyt leivänlävestä sisääni.> minullahan on peräti hapot taas menneen tipotiehensä,,aina välillä toistuu moinen juttu,,niimpäs olen juonut piimää,,,1 lit, per /päivä, sitten muistin että minullahan on Valmariinia jääkaapissa ja sitä otin illalla.

Tänä aamuna olen ihan kuin toinen immeinen, jalkakin jo alkaa nousta kuin nuorella tytöllä..

Turvotuskin on hävinnyt vatsastani, jopa kahvikin maistui ihan kahville tänäaamuna...

Olen syönyt hapottomia ruokia ja sitten salaatit hapottomaan mahaan olivat kaiken huippu.

Nyt laitoin vihanneksia monen moisia kuppiin ja yhtä sun toista, ja muhivat uunissa, toisessa kupissa kannen alla on porsaan leikkeet, johon pistin vain suolaa ja pippuria..

Laitan sitten ohjeet kunhan maistan, mimmosia niistä oikein tuli...........

HM- miksi et neuvonut minua ?

*****

Nyt ollaan tultuna siihen pisteeseen, jotta pitää etsiä oikein villahousuja, jotta kylmä ei kävisi kinttuihin ja selkään.

Sinullekkin tiedoksi tämä asia  HM- muista pitää selkä lämpimänä siellä pellollasi, ettei selkäkipu voittaisi...

Opetusta puolin ja toisin--