.....Kuinka minulle kävi, kun kävin hierojalla, tuli kutina koko iholle, ihmettelin ensin mistä moinen johtuu, soitin hierojalle ja kyselin minkälaista öljyä hyö käyttivät, niin se joka minua hieroi sanoi, että Palmuöljyä, no tietysti minä olin sille allerginen  'mutta  '

...miksi eivät edes kysyneet käykö moinen öljy minun hipiääni...

...koskaan ennen ei ole moista juttua kohdalleni sattunut...

..................asiasta toiseen....................

Talvi ei tavoitta mene.... ....paha akka itkemättä..........

No en minä itke, ei ''''''''''ole''''''''' edes aihetta..............juuri nyt...

Mutta kylläpä on kova talvi <<kovat pitkät pakkase>>> ja nyt on viikon tullut lunta tuutin täydeltä<<<<<<<< sekä lupasi säätiedotus .........lisää kovaa pakkasta..........

Mutta tuleehan siitä vihdoinkin kesä...........

-tuhkimo-