LOPETTAKAA PAUKUTTELU, MUA PELOTTAA..

Rakettien ammunta alkoi jo varttia vaille kuusi, sitä on jatkunut jo monta tuntia, Pinja raukka vapisee ja pelkää, koettaa olla sängyn alla.

Voi että minä vihaan tuota ammuntaa, olisi kiva jos kieltäisivät yksityisiltä kokonaan rakettien ammunnan, on se niin kamalaa kuultavaa...

Empä ole monenakaan uudenvuoden yönä edes tiiraillut niitä..olkoon koko touhu..Pinja raukka joutuu tutisemaan sängyn alla..polonen...

NO meillä  oli pakasteessa vasta, se jolla saunotaan, oli oikein ihana pehmittää itseänsä kuumassa saunassa, kiuas antoi löylyä, ( ei ihan niin mukava, kuin mökillä ), mutta kuitenkin..

No kuivatellessa ihteeni, oli vaari laittanut jo totin itselleen ja huuteli minulle otatko pikku naukun: sanoin joo'o  ihan väjän.

Menin keittiöön ja siinä se oli valmis neuvoa antava pöydällä.

No minä otin huikan ja huiiiiii!!!!! yäk ja sylkäisin äkkiä lavuaariin.

Sillä kuinka ollakkaan, kun jääkaapin ovessa  tököttää  sulassa sovussa koskis - ja etikka pullo,  niin  vaari oli vahingossa laittanut minulle etikkatotin.

Kylläpä kurkusta böböt kuolivat, vieläkin karvastelee..voi olla jotta ei tule enää edes poskiontelotulehdusta.

Meni kyllä punssi  halut tipotiehensä...

- tuhkimo -